Gondoltátok volna, hogy eltelt egy hónap az Aréna Plaza márciusi 20%-os szerdája óta? Hát igen, és most megint lesz, mégpedig ezen a szerdán, április 14-én. Mindenképpen tervezem, hogy elmenjek, megint csomó - számomra érdekes - üzlet adott ki kuponokat. 

Az az igazság, hogy amikor konkrétan szükségem lenne valamire és célirányosan megyek vásárolni, hogy igen, most tényleg cipőt veszek magamnak tavaszra, sosem találok olyat, amilyen tetszik. Vagy olyat, amilyet megálmodtam. Persze, amikor meg nem keresek semmit, csak úgy nézelődöm, biztos, hogy elém ugrik az összes olyan jó dolog, amibe azonnal bele lehet szeretni.

Így történt pl. egyik nap Angliában, sétáltam a barátnőmmel a városban, és neki kerestünk nadrágot. Bementünk egy West One nevű üzletbe, mert annyira szép cuccok voltak a kirakatban. Nem akartunk ott semmit venni, mert csak elegáns és alkalmi ruhák voltak kitéve, de úgy játszásiból fel akartunk próbálni néhányat. Szóval betértünk, Laurának persze azonnal 100 állati klassz farmert mutattak az eladók, és amíg ő bement a próbafülkébe, én nézegettem a ruhákat. Egyszer csak rámkacsintott egy fekete miniruha, és már vittem is a próbafülkébe. Hihetetlen módon, még jól is állt. Olyannyira, hogy fejben már legalább 10 olyan alkalmat felsoroltam, hogy mikor fogom én felvenni. Pár perccel később, Laura kifizette élete legjobb farmerját, én pedig szomorúan búcsút vettem a fekete ruhától, mert mint mondtam, nem akartam alkalmi ruhát venni. Kiléptünk a boltból, de én már 2 sarokkal később eldöntöttem, hogy megveszem azt a ruhát. Így zárás után visszamentünk, az eladócsajok persze tudták, hogy miért jöttem és már hozták is :) Mondták, hogy már épp csomagolták össze, mert már másik kollekció került volna a helyére, így nagy szerencsém volt, mert másnap már nem tudtam volna megvenni. 

Szóval, a jó ruhák mindig váratlanul találnak ránk, így érdemes nyitott szemmel járni. Ennek fényében én fogom az Arénás kuponokat: http://www.arenaplaza.hu/cikk/nyomtathato-kuponok-aprilis és a barátnőimet és csinálunk egy csajos délutánt.  

A bejegyzés trackback címe:

https://globaljucus.blog.hu/api/trackback/id/tr901913219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása