Már meséltem korábban, hogy Angliából való hazautazásom ára a jó kis ruháimról való lemondás volt. Na jó, azért nem ennyire extrém volt a helyzet, de a tényeken nem változtat, hogy alig van ruhám, amit hordjak. Ez erősen hajaz, a "nincs egy rongyom, amit fölvegyek" mondásra, csak ez most komoly szitu. 

Sok ember biztos lelkiismeretfurdalás nélkül elmenne egy nap és egy vagon pénzért összevásárolna egy komplett ruhatárat, én azonban nem tehetem meg, nem szórhatom a pénzt. 

Most már akár kínai boltot is nyithatnék a szekrényemben sorakozó keleti cuccokból... Az isteni gondviselésnek köszönhetően az Aréna Plazában 20%-os akció lesz jövő szerdán! Azaz nem kell többet inkognitóban mászkálnom az utcán, mert végre vehetek magamnak vállalható ruhákat :) A kuponokat elnézve látom, hogy nemcsak az öltözködési problémákkal küszködő emberekre gondoltak, mert vannak itt cipő- táskaboltok, konyhai dolgokat árusító boltok, könyvesbolt...

Eszembe jutott egy sztori egy emberről, aki besokallt az akciókból. Pár éve történt, még Tesco pénztáros koromban. Az áruházban akkor egyet fizet, kettőt kap akció volt bizonyos termékekre, így a vásárlók ellepték az áruházat. Egyszercsak jött egy férfi, aki 1 Brie-sajtot tett a szalagra. Aranyosan szóltam neki, hogy ez most akciós, így érdemes még egyért visszamenni, addig én feltartom a sort. Erre ahelyett, hogy megköszönte volna, teljesen kiborult, és előadta, hogy ő nem hiszi el, ez is biztos egy csalás, hogy még több pénzt húzzanak ki a vásárlókból, mert amikor a pénztáros kisasszony beüti a gépbe, kiderül, hogy mégsem akciós, és mivel ezren állnak mögötte a sorban, nem kezd el reklamálni, mert a többi várakozó gondolkodás nélkül meglincselné, hogy hogy képzeli, hogy egy sajt miatt rabolja mindenki drága idejét... Türelmes magyarázat és némi vizuális bizonyítás után sikerült őt meggyőzni, és megegyeztünk, hogy hoz még egy sajtot. Pár perc múlva visszatért és összesen 3 (!) sajtot tett a szalagra. Azt hittem, kitérek a hitemből. Inkább nem magyaráztam neki tovább. Beletörődtem a sorsomba.

Utóiratnak pedig a nyomtatható kuponokat bedobom: 

http://www.arenaplaza.hu/cikk/nyomtathato-kuponok-marcius

A bejegyzés trackback címe:

https://globaljucus.blog.hu/api/trackback/id/tr971807489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása