Kiskoromban rémes beceneveket kaptam az osztálytársaimtól. Nem tudom milyen meggondolásból, de állandóan Jutkáztak (hol volt akkor még a Jucus?), pedig elsőben a bemutatkozó órán azzal kezdtem, hogy a Jutka nevet utálom. Emellett még Mercédesz is lettem, am némileg a vezetéknevem - némelyek szerint frappáns - átalakítása volt, véletlenül sem mondták, hogy azért, mert olyan helyes kislány voltam, mint amilyen jó járgány a Merci. Egyébként nálunk az általános iskolai osztályomban divat volt egymást a vezetéknevünkön szólítani. Hogy miért, senki ne kérdezze, bár én már akkor is furcsának találtam. Mindenesetre elég érdekes fordulat volt az életemben, mikor nyolcadikban átmentem egy másik iskolába és az új osztálytársaim felvilágosítottak, hogy itt nem szokás egymást a vezetéknevén szólítani. Persze miután mindenkit lenagyoztam, lekiseztem, lekovácsoztam, stb.

A becenevek ihlették az új nyereményjátékomat a Facebook oldalamon ( www.facebook.com/globaljucus ).  Áruljátok el nekem, kinek mi a jópofa, frappáns, vidám, ötletes, netalántán cikis beceneve! Mondhattok már "használaton kívüli" beceneveket is, lényeg, hogy mosolyt csaljon az arcunkra, vagy nevetőgörcsöt a hasunkba! A sorrendet Global Jucus Facebook oldalamon TI döntitek el! Akinek a legtöbb "tetszik/like" szavazatot számolom az általa beküldött beceneve mögött, 10.000 Ft értékű IKEA utalványt kap ajándékba! De ne csüggedjenek a többiek sem, mivel a második, harmadik, negyedik és ötödik helyezett 1-1 Sherlock, vagy Avatar dvd-vel gazdagodik. 

Érdemes szólni barátaitoknak is, mivel ha a nyertes az újonnan csatlakozók (2010.05.01-től) közül kerül ki, és megnevezi azt az embert, aki elvezette őt az oldalamra, mindketten kapnak meglepit. 

A játékom szombaton, május elsején kezdődik, és a hónap végéig, május 31-ig lehet lehet beküldeni és szavazni a nevekre.

Tehát írjátok meg nekem a beceneveiteket, majd "tetszik"-eljétek, azaz lájkoljátok :) egymás beceneveit, szóljatok ismerőseiteknek, hogy ők is tegyék ugyanezt, persze, miután nyomtak egy nagy "TETSZIK" gombot Global Jucus oldalára! 

Na, mit szóltok hozzá? Hadd halljuk a neveket és szavazzatok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://globaljucus.blog.hu/api/trackback/id/tr651960827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása