Nemrég a városban sétáltam frissen érkezett tavaszi napjaink egyikén, és betértem egy H&M üzletbe. Jó itt bámészkodni akkor is, ha nem feltétlenül akarok valamit venni, csak kicsit megnézni, milyen újdonságok vannak. Bár általában nem térek haza üres kézzel, és ez köszönhető annak is, hogy átvette a nyugati országok folytonos leárazását. Az utóbbi időben láttam, hogy mindig van 1-2 olyan fogas, ahol a drasztikusan leárazott cuccok lógnak és bizony néha ölre kell menni egyes darabokért, de megéri. Eddig mindig én győztem :) Egyébként szeretem a H&M-et, nagyon jó alapdarabokat (is) kapni itt. 

Tavaly vettem észre, hogy időszakosan neves divattervezők nevével fémjelzett új kollekciókkal színesítik a kínálatot. December elején láttam először a Sonia Rykiel kollekciót, bár akkor még csak fehérneműkkel mutatkozott be. Most viszont olvastam egy cikket, hogy már normál ruhákkal is találkozhatok az üzletekben. (a cikk néhány érdekességgel: http://globalplaza.hu/hir/h-m-kollekcio-sonia-rykiel-tervezeseben ) Nosza, mondom, akkor lássuk a medvét, vajon milyen lehet. Hát akárhogy is siettem, mások elég rendesen beelőztek, mert hiába érdeklődtem a kedves eladólánytól, közölte velem, hogy a tavaszi kollekciót elkapkodták. Úgy látszik, hogy az emberek annyira várták a tavaszt, hogy már március közepén vitték, mint a cukrot a Sonia Rykiel cuccokat. Még jó, hogy a cikkben vannak képek a szép ruhákról, hogy ne maradjak tudatlan és kellően fájdíthassam a szívem! Úgyhogy kedves Sonia Rykiel tavaszi ruhákkal rendelkező emberek...

A bejegyzés trackback címe:

https://globaljucus.blog.hu/api/trackback/id/tr281858177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása