Alig ocsúdtam fel az Aréna Plaza 20%-os szerdája körüli felhajtásban, máris találtam egy újabb kedvezményes lehetőséget. És az is eszembe jutott, hogy Aréna Plaza csak Budapesten van, és bizony nem mindenki fog elutazni ide csak ezért. Akármennyire is jó az ország közlekedési infrastruktúrája, és dúskálunk a busz- és vonatjáratokban. Ráadásul az Aréna a Keleti mellett van, úgyhogy vonattal jobb jönni. A főbejárat előtti sültgesztenyét nem szabad kipróbálni, rémes íze van, még mindig érzem a szenet a számban! Arról nem is beszélve, hogy a sok rádapadt benzingőz még meg is mérgezne, mire elérnénk az Arénába...

Szóval az új akció. Ez most kicsit több bevásárlóközpontban lesz elérhető, név szerint Árkádban. Nagynéném csak Árkádiának hívja, azóta mi is a családban. 4 van belőle az egész országban, és a debreceni kivételével mindegyiket így is hívják. Nem tudom, hogy nekik miért tetszett jobban a Fórum, vagy csak menőzni akartak, hogy nehogy már egy lapon emlegessék a többivel? De az akció honlapján nem úszta meg, ráadásul az alsó sorba is tették be :) 

Nekem nagyon tetszenek az Árkádok, szépek az üzletek, csak a sokféle zene őrjít meg. Jártam már a győriben, budapestiben és pécsiben, a debreceni még kimaradt, biztos a megtévesztő neve miatt. Általában havonta más-más kiállítás van, gondolom, hogy a sok vásárlás mellett másfajta ingerekkel is találkozzanak a látogatók. Húsvétkor még nyuszisimogató is volt, ami némileg bántotta az állatvédő érzéseimet, de a gondozók megnyugtattak, hogy rajtuk kívül senki nem ér az állatokhoz.

Az Árkádhoz kicsit vegyes érzelmek kötnek egyébként. 586 ezer évvel ezelőtt, a győri Árkád megnyitójának a napján, okos akciófigyelőként én is ott voltam, tátott szájjal nézegetve a csillogó-villogó üzleteket. Téli kabátot és csizmát akartam magamnak venni, és ölre mentem a többi látogatóval, hogy közel férkőzhessek a kínálathoz. A H&M-et vettem célba, találtam is szép kabátot, de nem volt a méretemben. A próbababán viszont igen! És az eladólány nem akarta levenni, pedig én azt is megvettem volna, hiszen csak 1 napja volt kitéve. Azt ígérte, másnapra hoznak még árut.

A megnyitó alkalmából tartottak egy kisebb divatbemutatót is az áruház közepén kialakított kifutón. Úgy volt, hogy én is bemutathatok néhány ruhát, azonban az utolsó pillanatban visszamondták, rám nem volt szükség. Az igazi rémálom csak ezután kezdődött, és nem azért mert nem tudtam aznap kabátot venni.

A barátommal megbeszéltük, hogy Árkádozás után segít nekem megírni az angol házimat, de mikor találkoztunk, közölte, hogy nem akar velem lenni többet és szakítottunk.

Másnap bebizonyítottam, hogy súlyos szerelmi bánatot kis mértékben és nagyon rövid időre ugyan, de enyhíti a vásárlás, és megvettem az áhított kabátot, kis fájdalomdíjak kíséretében.

A most 16 éves húgom is épp ebben a cipőben jár, és mivel anya pénztárcájának jót akarok tenni, elküldöm neki az Árkád-kuponokat: (Hozzáteszem, az én "időmben" nem volt még kuponakció, ezért panaszt is teszek az Árkádnál)

http://www.napiakciok.hu/ 

Itt nem kell minden kupont kinyomtatni, hanem már a weboldalon ki tudom választani, hogy engem melyik érdekel, és beteszem a kuponygyűjtőbe, ami összesíti, és csak ezeket nyomtatom ki és lobogtatom az eladóknak. Egész jó, 15-20%-os kedvezményt biztosít szinte mindegyik. Persze ajánlott elolvasni a beváltási szabályzatot, ami mindegyikre külön rá van írva és esetenként változó is lehet, nehogy meglepetés érjen az üzletben és égjünk, mint a rongy, hogy milyen felkészületlenek vagyunk. Lényeg a lényeg: hétvégén én biztos ott leszek valamelyik Árkádban!  

A bejegyzés trackback címe:

https://globaljucus.blog.hu/api/trackback/id/tr681827252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szgy2010 2010.03.10. 09:28:27

Sziasztok!Nagyon jó ez a blog!Globaljucusnak külön gratulálok.Tényleg állati jók ezek az akciók.Kár hogy ritkán vannak.De ha jól tudom a Budapesti Aréna minden hónapban tart 20%-os szerdát,szintén kuponos akcióban.Mivel én debreceni vagyok itt is van árkádos akció csak nem Árkád hanem Forum bevásárló a neve.De ugyan olyan kuponos mint a Budapesti Árkád.Aki erre felé lakik érdemes ellátogatni most 10-14-e között mert nagyon jól belehet vásárolni.Én már kinéztem az oldalukról,hogy sport cuccokat fogok venni.Itt a Debreceni kupon linkje:http://www.napiakciok.hu/kuponok/uzlethaz/uzlethaz/Fórum Debrecen

Global.Jucus · http://globalplaza.hu 2010.03.15. 23:54:00

@szgy2010: Helló!
Köszönöm szépen. Szerintem is jók az akciók. Jól tudod, az Aréna havonta csinálja a 20%-os szerdát. Majd szólok róla mindig :) Az Árkádos is jó egyébként. Csak győzze az ember kivárni! Vettél valami jót magadnak a Fórumban? Azt nem tudod esetleg, hogy miért nem Árkádnak hívják? Csak kíváncsi vagyok.
süti beállítások módosítása