Ma délután munka közben kaptam egy telefont Nagymamikámtól, hogy ugorjak be a boltba a következő dolgokért: 

ásványvíz, krumpli, tej, kenyér

Szóval, nyakamba vettem a várost már sötétedésben, és betértem egy bevásárlóközpontba. Előbb beugrottam a Media Marktba. Kicsit féltem, mert nem a jófejségükről híresek az eladófiúk. Egy korábbi alkalommal villanykörtét akartam venni, hogy egy kis fényességet csináljak a lakásba :) Mivel nem vagyok jártas a műszaki dolgokban, még a villanykörtékben sem, segítséget kértem az egyik eladósráctól. Mutattam neki, hogy ilyen körtét kérek, mire mutogatni kezdett, h merre menjek. Mondtam neki, hogy bocsi, de az 586 ezer féléből nem fogom tudni kiválasztani a nekem megfelelőt, kelletlenül eljött velem a polcokhoz. Leguggoltam, hogy vegyek egy körtét, és közben beszéltem hozzá, hogy van egy másik fajta is, pls abban is segítsen már, bla bla bla... Visszafordultam és a fiú eltűnt! Faképnél hagyott!

Szóval, ilyen élmények után kicsit félve léptem be ismét ugyanazon Media Marktba. Mivel nem akartam órákig keresgélni, ismét az eladóhoz fordultam. Elővettem a legkedvesebb mosolyomat és megkérdeztem az eladófiútól, hogy hol találok ma már igencsak elavultnak számító hangkazettát... Már vártam a lecseszést, vagy a gúnyolódást, de kellemesen csalódnom kellett, mert ez a srác kedvesen elmagyarázta, hogy hol találom a kazikat. Így végülis 1-1-gyel zártam a Media Markt - Jucus meccset.

Következő állomás a Match volt. Itt már tök jó gurigatós bevásárlókosarak vannak, amivel mindenki rallyzhat a sorok között. Legjobb a kisgyerekekkel versenyezni, mert ők még komolyan veszik az ilyesmit :))) Fogtam tehát egy klassz kis kocsit, beledobáltam a cuccokat. A végére hagytam a zöldséget. Huzigáltam a kiskosaramat a banánok és almák közt, és nem láttam a krumplit!!!! ÁÁÁÁ, miért nem? Ez olyan alap dolog, kizárt, hogy ne legyen! Mivel nem szeretek órákig bolyongani mikor sietnem kell, megint az eladókhoz fordultam. Kérdeztem egy kedvesnek tűnő nénitől, hogy hol találom a krumplit, mire közölte velem, hogy ha levenném a napszemüvegem, talán látnám is... Majdnem elsírtam magam, de inkább a számba haraptam és elmentem a polcok felé. 

Ezek után jobbnak láttam mielőbb hazamenni. Nem volt kedvem a nőnek magyarázkodni, hogy a szemműtétem miatt hordok napszemüveget még este is... De különben is, mi köze hozzá??? 

A bejegyzés trackback címe:

https://globaljucus.blog.hu/api/trackback/id/tr941801035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása